Service en garantie
Bij deBloemenwinkel.nl staan service, kwaliteit en tevreden klanten voorop. We doen er alles aan om ieder boeket en elk bloemstuk met zorg samen te stellen en op tijd te bezorgen. Toch kan het gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent over een bestelling. Dat vinden wij uiteraard erg vervelend en we helpen je graag om dit goed op te lossen.
Niet tevreden over je bestelling?
Ben je niet tevreden over de kwaliteit van het geleverde product of is er iets misgegaan bij de bezorging? Neem dan contact met ons op zodat we kunnen meekijken en een passende oplossing kunnen bieden. Je kunt het beste even langskomen in onze bloemenwinkel of contact opnemen via telefoon of e-mail.
Wil je liever mailen, stuur dan een bericht naar team@debloemenwinkel.nl en beschrijf zo duidelijk mogelijk wat er aan de hand is. Vermeld altijd je ordernummer en voeg, als het om de kwaliteit van bloemen of planten gaat, één of meerdere foto’s toe van het ontvangen product. Zo kunnen we snel beoordelen wat er mis is gegaan en hoe we dit het beste kunnen oplossen.
Onze medewerkers beoordelen iedere klacht persoonlijk. In de meeste gevallen nemen we binnen één werkdag contact met je op om een oplossing te bespreken, zoals een vervangend boeket of een gedeeltelijke vergoeding. We streven ernaar dat elke klant blij is met zijn bestelling, want jouw tevredenheid is voor ons het belangrijkste.
Garantie op verse producten
Onze bloemen en planten komen dagelijks vers van de veiling. Daarom geven we standaard een 5-dagen-versgarantie op al onze boeketten. Dat betekent dat je boeket bij normaal gebruik minimaal vijf dagen mooi blijft. Zorg er wel voor dat de bloemen op schoon water staan en de steel schuin wordt afgesneden bij het verversen van het water. Gebruik ook altijd het meegeleverde zakje snijbloemenvoeding voor een zo lang mogelijk vaasleven.
Mocht het toch voorkomen dat de bloemen eerder slap hangen of niet mooi openkomen, laat het ons dan weten. We vervangen het boeket of zoeken samen een andere passende oplossing.
Retourneren van producten
Bloemen, planten en andere verse producten vallen onder bederfelijke waar. Hierop is het wettelijke herroepingsrecht niet van toepassing. Dat betekent dat je deze producten niet kunt retourneren zoals bij andere online aankopen. Natuurlijk staan wij wel garant voor de kwaliteit van onze producten. Als er iets mis is gegaan met de levering of als het product niet in goede staat is aangekomen, neem dan altijd contact met ons op zodat we het netjes kunnen oplossen.
Overige artikelen
Voor niet-bederfelijke producten, zoals vazen, accessoires of cadeaus, geldt het reguliere herroepingsrecht. Deze artikelen kun je binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren, mits ze onbeschadigd en in de originele verpakking zitten. Wil je gebruikmaken van dit recht, stuur dan even een e-mail naar team@debloemenwinkel.nl met je ordernummer en de reden van retour. Wij sturen je vervolgens de instructies voor het terugsturen.
Heb je vragen over je bestelling, garantie of retourzending? Neem gerust contact op met ons team via team@debloemenwinkel.nl of bel ons tijdens openingstijden. Wij denken graag met je mee en zorgen ervoor dat je snel geholpen wordt.
